Sześć miesięcy po pojawieniu się na rynku wiosną tego roku Peugeot 3008 potwierdza swój sukces rynkowy.
Crossover francuskiej marki, dostępny już w większości krajów europejskich, znalazł w sumie blisko 50 000 nabywców. To o 15% więcej niż zakładane cele koncernu
Kraje, w których 3008 cieszy się największym powodzeniem, to Francja, Włochy, Hiszpania, Niemcy, Holandia i Belgia. Na początku listopada 3008-ka została wprowadzona na rynek w Wielkiej Brytanii. Aż 60 % klientów wybiera najbogatsze wersje wyposażenia modelu 3008. Silniki HDi FAP 1,6 l i 2,0 l stanowią w sumie 75% zamówień (z czego 80% osób wybiera silnik 1.6), natomiast silniki benzynowe wybiera 25% klientów (w tym 55% to silnik 1.6 VTi, a 45% silnik 1.6 THP).
Model 3008, produkowany w Sochaux w liczbie 530 sztuk dziennie zajmuje cały potencjał przemysłowy fabryki przewidziany na ten model. Duży popyt na 3008, jak również początek produkcji nowego modelu 5008 na tej samej linii, w liczbie 360 sztuk dziennie, doprowadziły do uruchomienia w połowie października trzeciej zmiany, dającej dodatkowe 800 miejsc pracy.
Cel sprzedaży modelu 3008 wyznaczony na rok przyszły wynosi 90 000 sztuk.
Dzięki swojej wielofunkcyjności, innowacyjnym rozwiązaniom technicznym oraz wyróżniającemu się stylowi, Peugeot 3008 został doceniony przez media europejskie: figuruje na liście finalistów konkursu Car of the Year 2010, a we Włoszech uzyskał tytuł Auto Europa 2010.