Scarlett Johansson – Kochanica Króla, Dziewczyna z perłą, muza Woody’ego Allena, współczesna Marilyn Monroe. Kobieta idealnie stworzona do zapachu Rose The One, wykreowanego przez Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Najłatwiej można go opisać w kilku, konkretnych słowach – 100% kwitnącej kobiecości i seksapilu, który jest kompatybilny do dziewczęcego uroku, pełnego romantyzmu. Sami pomysłodawcy mówią: “Dom mody Dolce&Gabbana istnieje po to, aby czcić kobiecość, a naszą inspiracją dla zapachów The One jest prawdziwa kobieta o wielu aspektach osobowości, pełna różnych emocji. Zapach Rose The One został stworzony, aby zatrzymać jej najintymniejsze chwile. To lekka, zmysłowa kompozycja – zapach, który kojarzy się z luksusową zmysłowością kąpieli w płatkach róż”. Kobieta ubrana w sam aromat soczystego różowego grejpfruta, mandarynki, czarnej porzeczki piwonii, lilii, liczi i róży bułgarskiej zmiksowanej z pobudzającą nutą piżma czuję się piękna i wyjątkowa. I taka właśnie jest Scarlett – ikona seksu, epatująca pewnością siebie o niewielkim wzroście, która przypomina, że małe jest piękne i bardziej kobiece.
Ceny serii zapachu Rose the One:
- Woda perfumowana w sprayu, poj. 30 ml, 212 zł
- Woda perfumowana w sprayu, poj. 50 ml, 308 zł
- Woda perfumowana w sprayu, poj. 75 ml, 397 zł
- Perfumowany balsam do ciała, poj. 200 ml, 154 zł.
- Perfumowany żel pod prysznic , poj.200 ml, 141 zł
Ścieżka dźwiękowa do reklamy została skomponowana przez włoskiego kompozytora Ennia Morricone, a zdjęcia zostały wykonane przez fotografa mody Jeana Baptiste’a Mondina
Warto przypomnieć, że Scarlett brała udział w całej serii zapachów The One:
Od stycznia 2009r jest również twarzą kosmetyków Dolce&Gabbana. Zdjęcia zostały wystylizowane na ikonę seksu Monroe, w której Johansson spisała się bezkonkurencyjnie.