Specjalna linia biżuterii Pandora to nie tylko eleganckie dodatki, ale także możliwość pomocy kobietom zagrożonym rakiem piersi.
Firma jubilerska Pandora w swoich salonach, a także za pośrednictwem salonów sieci Yes wprowadziła na rynek kolekcję Pink Ribbon, ze sprzedaży której 15% dochodu zostanie przekazane na budowę Centrum Profilaktyki Nowotworowej, które powstanie przy Instytucie Onkologii.
Kolekcja powstała ze złota, srebra i skóry, z dodatkami z cyrkonii i szafirów. Najbardziej rozpoznawalnym produktem z kolekcji Pink Ribbon jest różowa skórzana bransoletka z trzema zawieszkami. W skład kolekcji wchodzą także dwie zawieszki srebrne i jedna złota wysadzana szafirami. Całość dopełnia srebrny klips ze znakiem lucerny.
W akcję Pandory, sieci Yes i Fundacji TVN włączyły się włączyły się kobiety znane z pierwszych stron gazet, między innymi Krystyna Kofta, Paulina Smaszcz – Kurzajewska, Beata Sadowska i Dorota Wellman. Akcja jest częścią ogólnopolskiej kampanii Fundacji TVN “Wspieram” prowadzonej na rzecz profilaktyki raka piersi.
Akcja już się rozpoczęła, ale do jej końca jeszcze daleko. Biżuterię z kolekcji Pink Ribbon będzie można znaleźć w salonach biorących udział w akcji do końca grudnia. Produkty z kolekcji mogą być więc doskonałym pomysłem na prezent mikołajkowy czy gwiazdkowy. A przy tym to osobisty wkład w pomoc kobietom zagrożonym rakiem piersi.
Całą kolekcję można obejrzeć i kupić tutaj.
Źródło i zdjęcia: pandora.net; fundacjatvn.onet.pl