Francuzi zaproponowali 508 powodów komfortu? Będzie sukces nowej limuzyny Peugeot?
Gama silników dostępna w nowym Peugeot została stworzona w oparciu o najnowsze technologie, w tym nowy system e-HDi (Stop&Start nowej generacji). Kilka miesięcy po wprowadzeniu modelu 508 na rynek, w sprzedaży pojawi się wersja z technologią HYbrid4, oferująca silnik o mocy 200 KM i napęd na 4 koła, przy emisji CO2 wynoszącej jedynie 99 g/km (lub 0 w trybie elektrycznym).
Model 508 będzie dostępny w dwóch wersjach nadwozia: jako sedan (o długości 4,79 m) oraz SW (4,81 m). Zostaną one zaprezentowane publicznie po raz pierwszy podczas Salonu Motoryzacyjnego w Paryżu w październiku tego roku, a do sprzedaży trafią z początkiem 2011 roku.
Samochód został wykonany na płycie podłogowej nr 3 Grupy PSA – wersja na potrzeby rynku europejskiego będzie produkowana w Rennes-La-Janais we Francji. Od 2011 r. 508 sedan będzie produkowany także w Wuhan w Chinach, gdzie Peugeot stawia sobie bardzo ambitny cel zdobycia znacznej części rynku, idealnie wpisując się tym modelem w wymagania tamtejszych klientów.