Gadżety reklamowe są świetną pomocą w promocji sprzedaży praktycznie każdej firmy. Pomagają budować pozytywny wizerunek przedsiębiorstwa, ale też zwiększają świadomość i rozpoznawalność marki. Gadżety reklamowe są też stosunkowo tanim narzędziem. Wykorzystując je w reklamie, często niskim kosztem udaje się zbudować bardzo mocną więź z klientem. Aby jednak były skuteczne, warto zainwestować w ich niecodzienną formę. Przedstawiamy kilka sprawdzonych gadżetów firmowych.
Długopisy jako najpopularniejsze gadżety reklamowe
Długopis od lat jest wykorzystywany jako gadżet reklamowy w praktycznie każdej firmie. Długopisy powinny posiadać logo przedsiębiorstwa oraz ciekawą kolorystykę. Zdecydowana większość populacji to wzrokowcy, w związku z tym łatwiej zwrócić uwagę poprzez stosowanie wyraźnych kolorów zamiast odcieni brązu i szarości.
Długopisy reklamowe są najtańszą i jednocześnie najbardziej popularną formą gadżetów reklamowych. Przez masowe wykorzystanie straciły jednak na atrakcyjności i są raczej praktycznym dodatkiem, niż atrakcyjną reklamą.
Notesy i breloki do kluczy z logiem firmy
Mniej popularne niż długopisu, ale cieszące się dużą popularnością są notesy oraz breloki do kluczy. W przypadku breloków, dodatkowym atutem jest ich funkcjonalność. Otwieracze do piwa czy podręczna latareczka to świetne uzupełnienie, dzięki którym reklamowe breloki do kluczy zyskują na atrakcyjności w oczach obdarowanego klienta. Bardzo często tego typu brelok jest wykorzystywany przez długie lata. Notesy z logiem firmy zostaną natomiast docenione przez poważniejszych klientów.
Elektroniczne gadżety firmowe
Do trochę droższych, ale zdecydowanie atrakcyjnych gadżetów reklamowych można zaliczyć pamięć podręczną USB, potocznie zwaną pendrive’em. Jest to hit ostatnich kilku lat, który można spokojnie określić jako następcę długopisów reklamowych. Także inny gadżet elektroniczny – power bank – może okazać się strzałem w dziesiątkę, jeśli chodzi o skuteczne reklamowe gadżety.
Puzzle reklamowe jako alternatywa dla klasycznych gadżetów
Opcją, która od niedawna staje coraz popularniejsza wśród wielu firm są puzzle reklamowe. Na układankach możemy przedstawić obiekty związane z działalnością firmy lub zrezygnować z tego na rzecz bardziej przystępnej grafiki. Ważne jest jednak, by niezależnie od tego co przedstawia obraz, znalazło się na nim logo reklamującej się firmy.
Ciekawą możliwością wykorzystania puzzli reklamowych jest przemycenie w nich dodatkowej zagadki. Po ułożeniu układanki oczom układającego ukaże się zadanie lub problem rozwiązania. Dla osoby, która zgadnie przeznacza się dodatkowy, bardziej atrakcyjny gadżet reklamowy. Dzięki temu firma ma możliwość wzbudzenia dodatkowych emocji u klienta, a te łączą się z lepszym zapamiętywaniem marki.