Domenico Dolce i Stefano Gabbana doskonale wiedzą, że każda kobieta chce być pierwszą, ostatnią i jedyną. Kreatywność włoskiego duetu zachwyca już nie tylko w oryginalnych strojach z pokazów, czy w dodatkach i akcesoriach, które oszałamiają, ale także w zapachach, w które również możemy ubrać nasze ciało. Najnowsza kolekcja perfum D&G Anthology została opracowana na podstawie pięciu kart tarota. Każdy z tych symboli wiąże się z inną osobowością i innym pragnieniem. Co więcej zapachy są ‘unisex’ – dlatego ich wielowątkowość tak doskonale zaspokaja zmysły luksusowych kobiet jak i mężczyzn.
Całość idealnie spaja kampania reklamowa, w której biorą udział piękne modelki tj. Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Eva Herzigova i przystojni modele Noah Mills, Tyson Ballou oraz Fernando Fernandes, przy muzyce Georga Michaela. Zdjęcia celebrytów ubranych w sam zapach wykonał ulubieniec gwiazd Mario Testino.
A więc, w co możemy się ubrać?
- Le Bateleur 1 – (promuje Tyson Ballou) Zapach Aromatyczny. Kompozycja nut wodnych, cedru i wetywerii.
- 3 L’Imperatrice – (promuje Naomi Campbell) Zapach owocowo-kwiatowy. Dominuje soczysty melon i kiwi na bazie przyciągającego piżma.
- 6 L’Amoureux – (promuje Noah Mills) Zapach korzenny. Mieszanina różowego pieprzu, bergamotki i irysów sprowadzające się również do piżma.
- 10 La Roue De La Fortune – (promuje Eva Herzigova i Fernando Fernandes) Zapach orientalny oparty o tuberozę, gardenię, jaśmin i paczulę.
- 18 La Lune – (promuje Claudia Schiffer) Zapach kwiatowy. Hipnotyzujące połączenie piżma, irysa, drzewa sandałowego, tuberozy i lilii.
Perfumy są dostępne we flakonach o pojemności 100 ml – cena ok. 226 zł.
Nazwy perfum kojarzą się z wróżbiarstwem, ezoteryką i tarotem, ale gwarantuję, że nie musimy być przesądni, aby ulec hipnozie i magii najnowszych zapachów Dolce&Gabbana.
Kampania reklamowa przedstawiająca najnowsze perfumy D&G Anthology