Lexus w luksusowym salonie

Spis treści

Model tak wyrafinowany, charakterystyczny i oczekiwany jak Lexus LF-A wymaga wyjątkowego podejścia.

 

Dlatego w Londynie na Park Lane oddano do użytku jedyny w swoim rodzaju salon i utworzono stanowisko osobistego menadżera do współpracy z klientem (Personal Liaison Manager), który będzie odpowiedzialny na sprzedaż LF-A na Starym Kontynencie.

Pod koniec listopada w salonie na jednej z najbardziej prestiżowych ulic Londynu zaprezentowano Lexusa LF-A. Od momentu oficjalnej premiery na wystawie Tokio Motor Show supersamochód V10 cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Model zachwyca dynamiką jazdy, osiągami, wzornictwem oraz najnowszymi rozwiązaniami technicznymi.

W londyńskim salonie Lexus Park Lane został otwarty salon VIP, w którym klienci mogą w komfortowych warunkach przedstawić swoje wymagania w osobistej rozmowie z przedstawicielem Lexusa.

Nowo mianowany menadżer do spraw współpracy z klientem, Devshi Varsani, ma bogate doświadczenie na polu współpracy tak z klientem indywidualnym, jak i firmami: „Od premiery, która odbyła się w zeszłym miesiącu, LF-A cieszy się ogromnym zainteresowaniem potencjalnych klientów z całej Europy. Wystawienie samochodu w salonie pozwoli naszym przyszłym klientom obejrzeć supersamochód na żywo, co jest niezwykle istotną sprawą w procesie sprzedaży tak wyjątkowego produktu”.

„Lexus jest znany na całym świecie z najwyższej poziomu obsługi klienta. Moim zadaniem jest zapewnienie klientom z każdego zakątka Europy, którzy nabędą Lexusa LF-A, pomocy i wsparcia, jakiego oczekują”.

Program sprzedaży LF-A
Biorąc pod uwagę fakt, że LF-A to model ekskluzywny, Lexus opracował niezwykłą strategię sprzedaży w Europie. Światowa produkcja jest limitowana do 500 egzemplarzy, z czego odpowiednia pula przypadnie na Europę. Przedstawiciele firmy zapewniają, że są też przygotowani na ekskluzywne wymagania potencjalnych klientów.

Informacje wstępne na temat ewentualnego zakupu LF-A zainteresowani będą mogli uzyskać w salonach Lexusa, przedstawicielstwach firmy oraz przez internet na stronie poświęconej wyłącznie LF-A (www.lexus-lfa.com).

Wszystkie informacje o zainteresowaniu supersamochodem będą przesyłane do menadżera do spraw obsługi klienta, który następnie będzie kontaktował się z potencjalnym nabywcą LF-A. Jeśli klient wyrazi zainteresowanie kupnem, wypełnia formularz „zainteresowania supersamochodem“ i wpłaca depozyt.

Zamówienia firmowe będą możliwe od marca/kwietnia przyszłego roku. Dalsze konsultacje z osobistym menadżerem i klientem będą dotyczyć szczegółów i osobistym preferencji wykończenia wozu.

Na tym etapie ustalony zostanie również indywidualny termin dostawy samochodu, jako że każdy Lexus LF-A jest wykończony ręcznie.

Dostawy planuje się na początek 2011 do 2013 roku.

Powiązane artykuły