Coca-Cola Light uważana jest za ulubiony napój kobiet, zwłaszcza tych dbających o linię. Słynny projektant, Karl Lagerfeld, który na co dzień ubiera kobiety w szykowne suknie postanowił zająć się opakowaniem tego popularnego napoju.
Na białej butelce umieszczono zarys charakterystycznej sylwetki projektanta oraz jego podpis. Do czarno-białego projektu dodano akcenty w odcieniu ostrego różu – kapsel i napis „light”. Trzeba przyznać, że całość prezentuje się niezwykle oryginalnie.
Szef domu mody Chanel nie poprzestał na projekcie opakowania – zajął się również reklamą limitowanej edycji najsłynniejszego napoju na świecie. Na plakacie promującym zobaczymy ulubionych modeli projektanta – Babtiste Giabiconi i Coco Rocha. Coco pije Coca-Colę z kieliszka Lagerfelda i ma na sobie strój przypominający styl projektanta.
Premierę Coca-Coli Light w kreacji od Lagerfelda zapowiedziano na 24 kwietnia. W sprzedaży dostępny będzie napój w aluminiowej butelce (3,5 euro) oraz specjalny zestaw w pudełku z otwieraczem (60 euro). Już teraz można zamówić limitowaną Coca-Colę w przedsprzedaży w tym sklepie internetowym.