Kate Moss – 36. letnia światowej sławy modelka, od 3 lat również projektantka dla sieci odzieżowych brytyjskich sklepów Topshop. Po odniesieniu sukcesu w dziedzinie mody, zapragnęła projektować również dla francuskiej firmy Longchamp. Przez 4 lata swoim wizerunkiem promowała francuskie akcesoria, natomiast teraz będzie reklamować torebki. Kolekcja skórzanych toreb, wymyślonych przez modelkę nosi nazwę Kate Moss for Longchamp. Będzie pojawiać się dwa razy do roku, a już niedługo, 11 lutego, będziemy mogli ocenić efekty współpracy K. Moss i dyrektorki artystycznej, S. Delafontaine.
Oczywiste jest, że najlepszą formą reklamy firmy jest znana twarz. Niedawno pisaliśmy o polskiej modelce Anji Rubik, która zaczęła projektować torebki i obuwie, dla rodowitej sieci Quazi, dzięki czemu kolekcja odniosła znaczny sukces. Można przypuszczać, że kolekcja Longchamp zyska większą sławę i odniesie tryumf. Każde portfolio odzieżowe, perfum czy kosmetyków pochodzące od “KM” zawsze przynosi zyski, niezależnie od tego czy jest rzeczywiście z wyższej półki. Czy jest szansa, że Longchamp będzie produkować torby wylansowane na miarę Louis Vuitton ?