znana firma Gucci rozpoczęła współpracę z włoskim fiatem, tworząc w ten sposób limitowaną edycję modelu Fiat 500, a twarzą kampanii “500 by Gucci” została Natasha Poly. Sam projekt Fiata 500, zaprojektowała Frida Giannini z okazji 90-lecia tej marki. W ten sposób stworzyła indywidualny diament, dostępny w dwóch kolorach. Oba posiadają szczególny znak, ozdobny pasek, nawiązujący kolorami do włoskiego domu modu- a mianowicie czerwień oraz zieleń. Dodano także felgi, z logiem Gucci. Wnętrze samochodu również jest zdobione charakterystycznym logo.
Do samochodu, można dokupić sobie dokupić dodatek z limitowanej edycji, między innymi akcesoria podróżnicze, rękawiczki dla kierowcy, etui na prawo jazdy, okulary czy zegarek. Twarzą tej linii została znana modelka Natasha Poly a zdjęcia wykonywał duet świetnych fotografów – Mert Alas & Marcus Piggott..