Kiedy kryzys depcze po piętach, najwyższy czas rozejrzeć się za rozwiązaniami, które nadal wiodą prym w świecie luksusu, stanowiąc przykład najwyższej jakości i wygody, a jednocześnie nie biją po kieszeni. Takie połączenie to ucieleśnienie marzeń każdego biznesmena, który ceni sobie wysoką klasę produktu, a zarazem jego niezbyt wygórowaną cenę.
Te wysokie wymagania zostały spełnione przez nową Skodę Superb. Elegancję, szyk, prezencję, osiągi i cenę docenili specjaliści, jurorzy z Playboy`a, ogłaszając Superba najlepszym “Autem dla biznesu”. Prestiżowy konkurs odbywa się co roku w kilku kategoriach, a sędziowie to najbardziej znani dziennikarze i fani motoryzacji – Włodzimierz Zientarski, Andrzej Koper, Rafał Jemielita, Marcin Klimowski, a nawet wielokrotny zwycięzca Rajdowych mistrzostw Polski – Krzysztof Hołowczyc. Wybierając Skodę Superb na lidera w kategorii samochodu biznesowego, jury doceniono jego komfort, bezpieczeństwo, a także wyśmienity stosunek jakości do ceny. Należy przy tym wspomnieć, że w 2002 roku (już podczas debiutu i prezentacji auta) Skoda została uznana za “Najlepsze auto dla menedżera”.
Skoda, według jury niczym nie ustępuje swoim droższym konkurentom, a w niektórych aspektach nawet ich przewyższa. Jeśli chodzi o szczegóły techniczne czeskiej produkcji, to jest ona dostepna w dwóch wersjach nadwozia sedan i liftback naraz! Jest to możliwe dzięki innowacyjnej konstrukcji pokrywy bagażnika, którą można podnosić z tylnym oknem lub bez niego. W opcji można zamówić napęd 4×4, który jeszcze bardziej potęguje przyjemność jazdy nową Skodą. Jak określili to specjaliści z jury Playboy`a – “To naprawdę doskonałe auto, nie tylko na kryzys”.